sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Anteeks tästä piitkästä tauosta

Oon niin pahoillani, kun vaan katosin mitään ilmoittamatta.

Kun paino alko nouseen niin ei kauheesti huvittanu kirjotella tännekään. En vaan millään enää onnistu, tuntuu että vaan syön ja syön, enkä saa sitä samaa motivaatiota enää. Tuntuu etten hallitse enää syömisiäni :( Olin pitkään kirjottamatta ruokapäiväkirjaakin ja oikeestaan se oli jossain määrin aika vapauttavaakin kun ei tarvinnut laskea jokaista kaloria. Mutta alotin sen sitten uudestaan, koska mun on oikeesti pakko ymmärtää kuinka paljon oikein syön.

Miks mulla on niin pakonomanen tarve laihtua? Nyt kun vihdoin oon hyväksyny tän asian (jossain määrin), että joo oon taas samassa lähtöpisteessä mistä lähdinkin, niin suoraan sanottuna, en mä ollu sen onnellisempi laihempanakaan. Silti se vaan houkuttaa. Tuntuis tyhmältä yhtäkkiä vaan lopettaa yrittäminen, lopettaa painon miettiminen. Ja iltasin kun meen nukkuun, niin unelmoin siitä kuinka laiha olisin, niin ei sellaisesta asiasta vaan voi luopua.

En tiedä saanko itseeni kirjoittelemaan tänne, koska mun elämä on tällä hetkellä niin täynnä kaikkee menoa koko ajan, mutta yritän. Ainakin viimeistään sitten kun saan painon putoamaan niin luultavasti innostun taas tänne kertoilemaan tuloksista.

Haluan olla laiha, pieni, hento, niin kevyt ja kaunis.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti